Vyjmenovaná slova nás baví

06.01.2018 08:01

Tvoříme vyprávění s vyjmenovanými slovy. Představujeme nejzdařilejší práce. Dominik Šamánek – Jsem obyvatel Hranic. Máme hezký byt. Náš soused má mlýn na pasece, kde se pase dobytek. Jsou tam kobyly, které budou mít brzy mladé. Pase se tam i býk. Můj kamarád bydlí v městě Přibyslavi a mají v bytě nový nábytek. Kousek od bytu je louka, kde jsou býložravci a žerou byliny. Dominika Koutná – Jsem obyvatel bytu. Mám hezký nábytek. Blízko nás je farma, kde se pase dobytek. Kobyla jí byliny, aby se najedla. Býk ji pozoruje. Blízko je i Přibyslav. Z Přibyslavi jezdíme do Krkonoš, kde lyžujeme na lyžích. Často slyším vzlykat dítě, jak spadlo z lyží. Eliška Brodňanová – Moje babička má na pastvě kobylu. Má ještě býka. Bydlí v krásném příbytku. Má v něm nový nábytek. Je obyvatelem vesnice. Moje druhá babička má také dobytek. Když k ní přijedu na prázdniny, pozve mě do svého příbytku. Romana Odstrčilová -  Jsem obyvatel Hranic. Mám moc krásný byt, je tam nový nábytek. Moje babička bydlí v Uhřínově. Má tam poblíž dobytek. Na trávě rostou byliny. Její byt je hezký a má ho zařízený starobylým nábytkem. Karolína Pavelková – Jsem obyvatel Přibyslavi. Máme hezký byt a nový nábytek. S tetou rádi pozorujeme kobyly, jak se pasou s hříbaty. Na komíně si čápi dělají příbytky. 

—————

Zpět