Projekt Naše město - Nejhlubší zatopená propast na světě

23.10.2017 18:41

V dalších částech projektu jsme se zaměřili na poznávání hranických čtvrtí, ulic, pozorování zajímavých míst dalekohledy. Naším největším přáním bylo prohlédnout si na vlastní oči nejhlubší zatopenou propast na světě. To se nám splnilo ve středu 18. října. Dominika Koutná popisuje svoje zážitky. Dnes jsme byli u Hranické propasti. Šli jsme po naučné stezce. Na různých cedulích jsme zjistili spoustu zajímavostí o rostlinách a zvířatech. Dívali jsme se do propasti dalekohledy. Nejvíce nás zajímalo jezírko, které mělo hnědou barvu po spadaném listí. Celý výlet se mi líbil a nejvíce mě zaujala hloubka propasti. Co zažil Dominik Čierňava. Dnes mě čekal parádní den. Hranická propast mi připomínala velkou trhlinu v zemi. Dívali jsme se do ní dalekohledem. Celou trasou v lese nás provázel netopýr velký, který se jmenoval Myotík. Líbilo se mi to. Karolína Pavelková si výlet opravdu užila. Hranická propast je chráněná oblast. Žijí tu zajímavá zvířata jako například netopýr velký, netopýr ušatý a netopýr rezavý. Propast je hluboká 69 metrů, jezírko 404metrů. Propast ve výborné místo na výlet, protože si vyčistíte hlavu!

Další fotografie si můžete prohlédnout zde

—————

Zpět