Naše maminky

14.05.2017 19:50

Maminkám jsme k jejich svátku napsali tajně dopis. Děti si ho samy zanesly do schránky a těšily se, jak maminku překvapí. Maminky a maminečky z naší třídy jsou nej, nej!!! Děti všechno krásné o nich vyjádřily svými slovy. Eliška Brodňanová – Moje maminka má ve tváři světlo, které nikdo nikdy neměl a mít nebude. Má srdce z ryzího zlata. Má krásný obličej, když se směje i když se mračí. Je laskavá. Vojtěch Potíška – Moje maminka je nejhezčí na celém světě. Umí dobře vařit. Je na mě hodná. Mám ji moc rád. Romana Odstrčilová – Moje maminka je moc hodná a hezká. Sluší jí šaty. Má černé vlasy a hnědé oči. Je dokonalá. Moje maminka dobře vaří a pomůže mi s úkolem. Karolína Balánová – Moje maminka je krásná a hodná. Chci, aby mě nikdy neopustila. Maminka se ráda usmívá a je s ní legrace. Dominik Šamánek – Maminku mám rád, protože je hodná. Maminka vždycky krásně voní a je milá. Dobře vaří a peče. S maminkou je velká zábava. Je nejhodnější na světě. Dominika Koutná – Maminku mám ráda, protože mi kupuje letenky, zvířata a různé věci a nejen to, je na mě hodná, milá, laskavá. Má černé vlasy a je policistka. Vždy něco vymyslí. Je vtipná a dobře vaří. Se vším mi pomůže a hezky se směje. Václav Váňa – Moje maminka je hodná, hezká, milá, štíhlá, má pěkné vlasy, oči a rty. Mám ji rád. Dominik Čierňava – Mám maminku rád, protože je laskavá, hodná a umí dobře vařit. Hezky se usmívá a ráda si s námi hraje. Filip Vrána – Maminka mi pěkně čte. Jezdíme spolu na výlety. Mamince někdy pomáhám, je moc hezká. Jiří Burdej – Moje maminka je milá. Mám ji rád. Hezky se usmívá. S maminkou je legrace. Klára Siváková – Maminka mě má ráda a já ji taky. Má moc hezké vlasy. Ráda se usmívá, je milá. Ondřej Hon – Líbí se mi, když moje maminka má krátké vlasy. Je krásná. Karolína Pavelková – Maminka mi vždycky pomůže. Je hezká. Má hezké oblečení a hnědé oči. Má ráda zvířátka. Maminku potěší obrázek.

—————

Zpět