Hrad Starý Jičín

18.06.2017 20:22

Výletníci popisují svoje zážitky:Dominika Koutná – Ve středu jsme jeli na Hrad Starý Jičín. Na začátku jsme měli představení o zbraních a pak jsme se rozdělili na skupinky kluci a holky. Kluci si vytiskli na starodávném stroji glejt a děvčata střílela na divoké prase, které bylo připevněné na terči. Mohli jsme si koupit i suvenýry. Já jsem si koupila tři lahvičky s kamínky a vojáčka. Výlet byl bezva. Romana Odstrčilová – Jeli jsme do Starého Jičína. Bylo to tam krásné a čekal na nás pěkný program. Pan kastelán s námi střílel z kuše a pan střelmistr nám ukazoval zbraně. Na zpáteční cestě jsme hledali otisk čertova kopyta a rohu. Výlet se mi líbil. Dominik Čierňava – Líbila se mi přehlídka zbraní, střílení z kuší, tisk glejtu a jak střelmistr držel meč špičkou na dlani. Koupil jsem si také meč. Bylo to zábavné, pěkné a líbilo se mi to. Karolína Pavelková – Hrad Starý Jičín je starý 800 let. Je tam krásný výhled na Nový Jičín. Koupila jsem si suvenýry. K hradu patří dvě pověsti. Jedna o bílé paní a druhá o čertovi. Říká se, že v noci chodí po hradu BÍLÁ PANÍ! Eliška Brodňanová – Byl to krásný výlet na celý den. Zkusili jsme si střílet na divoké prase, viděli ukázky starých zbraní a pověstí, vytiskli jsme si glejt na starodávném přístroji, na kterém se tisklo za dávných dob. Bylo to tam super!

Fotografie z výletu si můžete prohlédnout zde

—————

Zpět