Noc s Andersenem

01.05.2018 19:36

Noc s Andersenem je akcí, která podporuje dětské čtenářství. V průběhu kouzelné pohádkové noci jsme nezapomněli na to nejdůležitější  - na pohádky, které jsou vláhou pro dětskou duši. V letošním roce uplyne 180 let od doby, kdy Hans Christian Andersen napsal naši oblíbenou pohádku Statečný cínový vojáček.
Eliška Brodňanová: Já vím, že Hans Christian Andersen už dávno zemřel, ale děti na něj mohou vzpomínat na akci Noc s Andersenem. A dnes to potkalo i nás. Spali jsme ve škole, hráli různé hry a soutěže. Moc nás to bavilo. Byli jsme i na stezce odvahy. Ve třídě jsme se dívali na pohádku a paní učitelka nám jednu před spaním přečetla. Ráda bych si to zopakovala. Romana Odstrčilová: Ve čtvrtek 26. 4. jsme spali ve škole. Bylo to dobrodružné a zajímavé. Nejvíce se mi líbily soutěže a samozřejmě i spaní ve spacáku. Náš tým se jmenoval Plameny. Hledání pokladu, stezka odvahy, která nebyla vůbec strašidelná, bylo bezva. Kryštof Stoklasa: Přišli jsme do školy, vybalili si věci a začali hrát první hru. K té jsme potřebovali soutěžní kartu a znalosti z pěti pohádek H. Ch. Andersena. Plnili jsme 15 úkolů. Naše družstvo se jmenovalo Templáři. Potom jsme šli do třídy a večeřeli. Čekala nás druhá hra. Ta byla venku. Po ní následovala stezka odvahy. Moc se mi to líbilo. Karolína Pavelková: Těšila jsem se na stezku odvahy. Poprvé jsem si myslela, že to bude těžké, ale nebylo. V šatně jsme šli podle svíček a na konci jsme se podepsali. Zvládla jsem to. Klára Siváková: Od Elišky maminka nám upekla krásný dort s nápisem Noc s Andersenem, Kája a Dominik donesli výborné piškotové buchty a Andrea muffiny. Měli jsme úplnou hostinu. Všichni měli radost, že budeme spát ve škole a těšili se na pohádky H. Ch. Andersena. Bylo to krásné.

Další fotografie si můžete prohlédnout zde

—————

Zpět